Protected by Copyscape Duplicate Content Finder

Feb 24, 2011

dewi

aku rasa, cerita aku akan berkisar tentang lagu ni. lirik lagu ni sangat meaningful, sangat dalam. & aku tahu satu kisah hidup seorang manusia yang terlalu sayangkan somebody. aku pun pernah rasa macamni. huhuh

aku harap aku akan abiskan cerita ni, tak macam cerita sebelum2 ni. :P

warkah (bau):

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada


feb24/10

No comments: